Deployment executive

British American Tobacco Norway har en 200 år lang historie i den Norske tobakksindustrien. Siden 2008 har vi vært en del av British American Tobacco – en av verdens ledende tobakksselskap med merker som selges i mer enn 200 land. British American Tobacco har over 57 000 ansatte og har over 200 brands i sin portefølje. British American Tobacco Norway importerer og selger sigaretter, snus, sigarer og rulletobakk.

 

Vår suksess er mulig takket være lidenskapen og engasjementet til de talentfulle menneskene over hele verden som jobber i våre fabrikker og kontorer eller ute på veien, og som støtter bønder og forhandlere over hele verden. Den globale xxx til vår virksomhet gjenspeiles i det brede utvalget av nasjonaliteter blant de ansatte - i 2017 var 143 forskjellige nasjonaliteter representert på ledelsesnivå i vårt firma. Deres mangfoldige bakgrunn og perspektiver hjelper oss med å lykkes som et selskap - fordi det å ha en internasjonal arbeidsstyrke betyr at vi bedre kan forstå og imøtekomme forbrukernes behov i alle våre markeder. De bidrar også til å gjøre BAT til et fascinerende sted å jobbe på grunn av muligheten til å jobbe og samarbeide med mennesker fra et så bredt spekter av land og kulturer. I en internasjonal virksomhet som vår er det spennende karrieremuligheter for folk med lidenskap, drive og ambisjoner om å lykkes i et globalt selskap.

 

På www.bat.com kan du lese mer om vår virksomhet, våre produkter og dine karrieremuligheter hos oss.

British American Tobacco Norge søker en Deployment Executive som vil få en veldig sentral rolle i selskapet.

 

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Utvikling av nye merkevarestrategier gjennom analyser og vurderinger av nåværende strategier inn mot det norske markedet
  • Identifisering og anbefaling av nye innovative aktiviteter og verktøy for å engasjere voksne forbrukere til å kjøpe våre produkter - gjennom å se på nye verktøy / kanaler / måter å nå forbrukerne på
  • Bidra til å utvikle sterke forretningsplaner basert på god markeds- og forbrukerinnsikt
  • Sørge for at kampanjer blir målt - og at innsikten blir anvendt i utvikling av fremtidige strategier og planer
  • Prosjektledelse i tett kontakt med det nordiske salgs- og merkevareteamet i Danmark
  • Utarbeidelse av markedsplaner og implementering av disse
  • Tilrettelegge for selgere, bidra til kampanjer i butikk, kiosker etc.
  • Bred kontakt med nordiske kolleger/team
  • Bidra i kjedeforhandlinger

 

Kompetanse/erfaring:

  • Minst 2-3 års erfaring innen markedsføring og / eller lignende roller innen FMCG markedet
  • Solid forståelse av det norske markedet og forbrukerne
  • Sterke analytiske og problemløsende evner - god til å undersøke og analysere markedstrender, forbrukere, konkurrenter og annen relevant informasjon for å utarbeide markedsføringsstrategier
  • Gode kommunikasjons- og påvirkningskompetanse både med interne og eksterne interessenter
  • Modig og motstandsdyktig i et raskt, flytende og skiftende miljø
  • Må ha erfaring med kunderelasjoner
  • Bør ha jobbet med kampanjer i butikk
  • Kreativ med salgsfokus
  • Nysgjerrig, uredd og utholdene
  • Stå-på-vilje
  • Samarbeidsorientert og fleksibel
  • Uformell og godt humør
  • Interesse for teknologi og utvikling 

Vi tilbyr:

  • Spennende rolle i et globalt selskap med stort mangfold og utviklingsfokus
  • En rolle med store påvirknings- og utviklingsmuligheter
  • Gode karrieremuligheter
  • Godt utformelt og profesjonelt arbeidsmiljø
  • Sterke merkevarer
  • Høy innovasjonstakt i selskapet

 

Stillingsinformasjon

Kunde: BRITISH AMERICAN TOBACCO NORWAY AS
Antall stillinger: 1
Industri: Executive
Fagfelt: Varehandel
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Leder

Søk på stillingen

Publisert: 06.08.2018
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1026130
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Trond Boe-Tangen
Telefon +47 91 74 38 00
Trond.Boe-Tangen@no.experis.com

Morten Hildebrandt
Telefon +47 97 05 31 42
Morten.Hildebrandt@no.experis.com