Operational Manager - Leder kundesenter Sandefjord

Arvato er 100% eid av tyske Bertelsmann, et internasjonalt mediekonsern med over 120 000 ansatte på verdensbasis. Arvato Financial Solutions er blant de største aktørene innen finansielle tjenester i Europa, og tilbyr betalingsløsninger, fakturaadminstrasjon, finansiering og inkassotjenester. Selskapet har mer enn 70000 ansatte, opererer i 22 land og har over 10 000 kunder. Blant disse er store internasjonale aktører, i tillegg til en rekke sentrale nordiske og norske virksomheter.

 

Arvato Norge er i meget spennende fase med solid satsning og sterk vekst. Selskapet har 200 ansatte og holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum.

Kundesenteret består av 18 motiverte medarbeidere og lokalisert i Sandefjord.

Som Operational Manager skal du sikre optimal drift av kundeservice i Sandefjord. Du har personalansvar for alle ansatte som i dag er 18 fordelt på tre team. Høy servicegrad og proaktivitet er sentrale mål.

For å lykkes må du trives med å lede, følge opp og utvikle mennesker. God struktur, tydelighet og oppriktig interesse for at alle skal trives er viktige egenskaper. Det samme er gode samarbeidsegenskaper. Du er ikke redd for å foreslå nye løsninger eller forbedringer. Og du bidrar til et godt arbeidsmiljø.

 

Arbeidsoppgaver:

Du får totalansvaret for hvordan avdelingen driftes, utvikles og organiseres.

Den viktigste oppgaven er å lede og utvikle medarbeiderne til å et godt og sammensveiset team som skaper gode resultater.

I tillegg vil du;

  • Ha ansvar for kontroll og rapportering
  • Ved behov bistå med håndtering av kundehenvendelser hovedsakelig på telefon og epost
  • Ha dialog og møter med klienter
  • Være faglig ressurs på system og produkt

 

Kompetanse/erfaring

  • Ledererfaring – gjerne fra en lignende stilling – er viktig. Du må ha erfaring – og trives med å utvikle mennesker.
  • I tillegg må du ha økonomisk forståelse, grunnleggende IT kunnskaper og god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

 

Vi ser etter deg som er:

  • Strukturert og nøyaktig, evner å håndtere flere oppgaver samtidig og har høy grad av serviceinnstilling.
  • Utadvendt, liker å jobbe i team og har en positiv innstilling.
  • Du motiveres av å skape resultater gjennom andre, bidra til et godt arbeidsmiljø, være svært løsningsorientert og opptatt av å skape gode kundeopplevelser.

 

Vi tilbyr

  • En selvstendig stilling med gode utviklingsmuligheter
  • Utfordrende og spennende oppgaver
  • Et solid selskap i sterk vekst med ambisjoner om å å vokse videre
  • Hyggelig og sosialt arbeidsmiljø preget av godt humør og dyktige kollegaer
  • Fokus og satsning på personlig utvikling
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Betingelsene er konkurransedyktige

 

For mer informasjon, kontakt våre rådgivere i Experis Executive, Øystein Dahl, mob. 905 68 285, eller Trond Boe-Tangen, mob. 917 43 800.

Registrer søknad og CV snarest på www.experis.no.

Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver

 

Stillingsinformasjon

Kunde: ARVATO FINANCE AS
Antall stillinger: 1
Industri: Executive
Fagfelt: Ledelse, Bank / Finans / Forsikring, Kundeservice / callsenter
Stillingstype: Fulltid, Fast
Arbeidssted: Vestfold
 Sandefjord
Rolle: Leder

Søk på stillingen

Publisert: 16.05.2019
Søknadsfrist: 02.06.2019
Ref. nr.: 1030056
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Øystein Dahl
Telefon 905 68 285

Trond Boe-Tangen
Telefon 91 74 38 00